Heeft u een klacht of service nodig? 
Het is goed u te realiseren dat afhandeling van klachten altijd mensenwerk is. Onze reclame is dat u goed slaapt en dat u tevreden bent met de producten, die u heeft aangeschaft. Het is dan ook ons streven u tevreden te houden. Daar hebben we uiteindelijk ook uw hulp bij nodig. Hoe vervelend het ook is dat er iets mis gaat met uw aankoop, alleen met wederzijds begrip en redelijkheid is het mogelijk om tot een oplossing te komen, waarmee beide partijen tervreden zijn. Wij stellen daarom de volgende richtlijnen / suggesties voor bij het ontstaan van een eventuele klacht of probleem:

* Meldt uw klacht altijd direct zodra deze ontstaat. Denkt u niet ach het kan nog wel even of ik probeer zelf wel iets te regelen.
* Hanteer altijd eerlijkheid bij de melding van uw klacht. Ook als u, onverhoopt, zelf een klacht of probleem heeft veroorzaakt willen wij deze met alle plezier voor u oplossen. Nogmaals, uw tevredenheid is onze reclame.
* Wordt niet direct boos. Boos worden kan altijd nog. Geef ons eerst de mogelijkheid de klacht op te lossen.
* Realiseert u zich dat er soms kosten zijn verbonden aan het oplossen van uw klacht. Dit geheel afhankelijk van onder meer de leeftijd van de producten. Net als dat uw auto af en toe een service of onderhoudsbeurt nodig heeft, geldt dit ook voor uw "slaapkamerproducten". Van Meeuwen heeft niet de intentie geld te verdienen aan uw klacht. Wij zullen echter soms genoodzaakt zijn de kostprijs van de service aan u door te bereken.

Wat mag u van ons verwachten? 
* Vriendelijke, professionele en behulpzame medewerker(s) die alles op alles zullen zetten om tot een spoedige en tevreden oplossing te komen.
* Bij melding van uw klachten maken wij direct een afspraak voor beoordeling van de klacht. Indien mogelijk wordt op deze afspraak de klacht of het probleem opgelost.
* Indien omgaande oplossing niet mogelijk is, bijvoorbeeld omdat wij onderdelen moeten bestellen, ontvangt u een vervolg afspraak.
* Wij rekenen nooit kosten die niet van te voren met u zijn doorgenomen. Met andere woorden, indien wij niet over kosten spreken zijn deze er ook niet. In alle andere gevallen ontvangt u altijd vooraf een uiteenzetting van de te verwachtten kosten. Hierdoor kunt u altijd een goede, eerlijke afweging maken of u daadwerkelijk wilt overgaan tot reparatie.

Theater Actie

Nu bij aankoop van een matras ontvangt u één GRATIS entreekaart, voor een voorstelling naar keuze, uit het totale aanbod van de Stadsschouwburg Velsen. Klik hier voor meer informatie.